جمعرات، 15 مئی، 2014

سخت بات


ارشادات ، واقعات ، تعلیمات  اور  طرز فکر 



خواجہ صاحب ایک واقعہ سناتے ہوئے فرماتے ہیں ...

ایک بار بھائی شمشاد احمد صاحب ( بابا صاحب کے بڑے صاحبزادے ) نے حضور قلندر بابا اولیاؒء سے کوئی ایسی بات کہی جس کا آپ کے اوپر بہت سخت اثر ہوا - جب تین دن گزر گئے تو بھائی نثار صاحب اور میں نے کہا حضور چھوڑئیے بھی ، کوئی ایسی بات بھی نہیں ہوئی اور آپ دل پر لے بیٹھے ہیں - 

تو حضور قلندر بابا اولیاؒء نے جو جواب مرحمت فرمایا وہ ہم سب کو اپنے اپنے اندر جھانکنے کی دعوت دیتا ہے -

فرمایا ..." یہ بات نہیں ہے بلکہ گزشتہ تین روز سے میں یہ سوچ رہا ہوں کہ میں نے اپنی زندگی میں ایسی کوئی حرکت کی تھی کہ آج میری اولاد نے جس کی رگوں میں  میرا خون دوڑ رہا ہے ایسی بات کی - میں گزشتہ تین روز سے اسی بات کی تلاش میں ہوں لیکن مجھے یاد نہیں آرہی ہے اس وجہ سے میں پریشان ہوں - "


        روحانی ڈائجسٹ  ...  جنوری ١٩٩٢ء

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں